ένα φως με πλησιάζει και μου χαμογελά. επιτέλους, θα ζεις ψυχή μου, λεύτερη.

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Μα οι άλλοι ποτέ δε θα'ναι εγώ.

..διότι πάντα ήξερα,
κι έτσι έμαθα δηλαδή,
από μόνος μου,
όχι πως μου το 'πε κανείς,
να μην είμαι εγώ,
αλλά να 'μαι οι άλλοι.
Μα οι άλλοι ποτέ δε θα θέλουν
να παίξουν μαζί μου,
σ'αυτό τον άθλιο χορό,
που εγώ θα 'μαι εσύ,
κι εσύ θα 'σαι εγώ.
Μα θα'ρθει ελπίζω,
εκείνη η πόρνη ημέρα,
η στείρα και κούφια μέρα,
που θ'αναγκαστώ να 'μαι 'γω.
Και ο κόσμος όλος
των άλλων εκείνων,
θα κράξει σαν κοράκι,
βουτηγμένο στο κόκκινο αίμα.
Και οι άλλοι όλοι εκείνοι,
θα δουν πως ποτέ δε θα είμαι ξανά,
κομμάτι απ'το δικό τους εγώ.

3 σχόλια:

Amanda M. Jansson είπε...

e ma auto einai panteleio!!!

Callikrati Vuyuk είπε...

hahaahahha seuxaristw polu amandoudi!! :)

Η σιωπή μιλά είπε...

einai polu dunato ki auto...axx
mhn afhseis pote to opoio emeis na apaksiwsei to egw